فروشگاه اینترنتی خلتون

فروشگاه اینترنتی خلتون

فروشگاه اینترنتی خلتون

فروشگاه اینترنتی خلتون

فروشگاه اینترنتی خلتون

جوک بی ادبی

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ب.ظ

اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

بزرگ ترین خلاف من 
وقتی خونمون خالی میشه 
اینه که 

اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

با پارچ آب میخورم! 
خیلی مظلومم من خدا حفظم کنه

اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک
 
 
 
اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

پیج مشکلات بی شوهری...


دختری ۲۷ ساله هستم
خوشگل هستم
اندام خوش فرمی دارم
.
بسیار گرم هستم
دلمم واقعا عشق....... میخواد
اما خواستگار ندارم
.
لطفا راهنماییم کنید

مردها موجودات خیلی خطرناکیند

اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

اما لازمه یکیشونو داشته باشی تا
از بقیه در امان بمونی
یه چی تو مایه های واکسیناسیونه

اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

من شاید به خاطر ولنتاین چند روزی برم آرژانتین نتونم براتون پیام بزارم
دو هفته اونجام


اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

راستی اگه کار ضروری داشتید باهام
بیاین ضلع غربی میدان آرژانتین، اونجا عروسک خرسی بساط کردم....

اس ام اس و جوک بی ادبی درجه یک

یه نفر تو لیست فرندام هست خجالت میکشم جنسیتشو بپرسم
هم سیبیل داره ، هم رژ زده . هم ته ریش داره ، هم ابرو برداشته :|
هم عکس با ساپورت داره ، هم کت شلوار :|


خلاصه هم زن زندگیه ، هم مرد رویاها....

منبع : جوک بی ادبی


  • محسن نعمتی

جوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی